Wednesday, August 19, 2009

Masih lagi..

Musim demam sekarang mmg tak dapat dielakkan..zara is getting better because minggu ni diletakkan di bawah pengawasan mak n yana..kami kena tinggal di rumah mak yang tak pasti sampai bila..kata mak sampai zara betul2 baik..so aku berulang balik dari bandar ke pt raja..

Aku masih lagi selsema dan batuk sikit2..bukan H1N1 hopefully..tapi tak selesa lah kan..segala ubat dari yang murah ke mahal aku makan..mudah2an cepat baiklah..abang punyer tempoh 'honeymoon' dah nak tamat..24hb kena gi hospital nengok tangan abang dah baik lum...harap2 lah baik cepat...aku tak kisah sebenarnya kena drive ke atau buat2 kerja..TAPI aku akan jadi LAGI OK dan LAGI BEST kalau abang dah pulih..rimas nengok tangan abang berbalut mcam tu..lagi nie nak puasa kan..kalau boleh dah tak nak sesiapa lagi sakit..nie pun persiapan raya tak buat apa lagi..kalau ikutkan, aku mcam dah takder mood nak raya memandangkan musim sakit dan mcam2 lagi...

TAPI..bila fikir2 balik..tak baik pulak kan..aku kesiankan zarif..aku akan buat persiapan mcam biasa..secara sederhana dan terkawal saja..yang penting puasa dulu..nak membanyakkan amal ibadat bulan Ramadhan nie...i'allah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...