Wednesday, August 26, 2009

Ramadhan ke-5

Alhamdulillah sudah masuk hari ke-5 hari nie..And this morning first day sahur di rumah sendiri..kalau kat umah mak makan nasi tapi sharul mmg kurang makan nasi masa sahur..dia lebih prefer roti atau oat..and i'm the one yang very flexible..hehehe..kalau ikutkan tekak sungguhlah nak makan nasi kan..tapi pasal nak jimatkan masa, maka buat 1 menu saja yang sangat simple..roti+tuna+baked beans+sosej comel rebus...oklah..kenyang gak..:)
Sebenarnya tak tau nak citer apa, tapi rasa seronoklah start dari semalam abang dah boleh antar aku g kerja..maklum jelah simen tangan dah bukak...hehehe..kalau ikutkan dah baik cuma tak kuat nak genggam..so kena buat fisio kat hospital..
One more thing, starting today, i'll be alone at the office, officemate aku kena pindah office..actually aku kan setiausaha..dia pun setiausaha gak..tapi dia kena pindah and jaga bos lain, so takder orang yang akan replace tempat dia maka i'll take over all her works..means aku kena jaga 2 bos yer..:) kalau ikutkan rasa mcam berat tanggungjawab tu tapi dalam masa yang sama aku akan anggap nie semua tanggungjawab dan amanah..Unsur perbandingan pasti akan ada tambah pulak aku pun baru 5 bulan kerja kat fakulti so banyak benda aku kena belajar..apapun aku cuba jadik diri sendiri..nak puaskan hati semua orang mmg tak boleh..mesti ada + & -..harap2 aku leh buat yang terbaik lahh...positive ye nurulhuda....;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...