Saturday, June 20, 2009

Aiyaa..apa la zarif nie...

Malam tadi aku balik tdo umah mak..and pagi nie dah kembali ke pt raja semula pasal abang kerja..so nak citer hal malam tadi lah, kitaorang g ke parkson saja survey2 nak cari apa nak bagi kat abah sempena father's day this sunday..jejalan dulu..lum beli apa2 pun..balik umah ikuti perbualan nie;
Tokzu : yip g mana tadi?
Yip : kita g parkson lah
Toktip : yip cari apa?
Yip : kita cari barang
Toktip : barang apa?
(masa nie aku dah kaget dah, dgn harapan zarif tak bagitau apa2..huhu)
Yip : ibu kita nak cari hadiah...
(abis..tapi masih berharap zarif takbagitau apa2 lagi..)
Toktip : hadiah apa?
Yip : hadiah untuk tok tip lah..untuk hari bapa nanti..
Toktip : :)
(hmm..memang takleh simpan rahsia...)
ingatkan zarif tak alert sangat apa yang aku bincang2 ngan suami..rupa2nya dia dengar n simpan semuanya..pasnie aku nak buat apa2 rancangan takleh cakap depan dia lah..biasanya bebudak tak amik berat sgt this kind of thing..hehehe..tapinya aku rasa comel sangat bila dia bagitau abah semalam tu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...