Thursday, June 04, 2009

Nurul ke Huda?

Sejak aku masuk fakulti 16/2 arituh, aku pun dah confuse nie..ada yang panggil aku nurul, ada yang panggil aku huda..bila call aku sendiri tak tau apa yang patut aku panggil diri sendiri, nurul ke huda ke atau nurulhuda? bos aku sejak kali pertama panggil aku nurul..18hb nie baru ada mesyuarat fakulti..sah2 that time kena kenalkan diri..so nama apa yang patut aku letak eh? kalau selesa mestilah huda..tapi nurul pun ok per..hahah..kalau aku letak huda..nanti sian lak bos aku..sedari awal dah panggil aku nurul..ermm..tapi sebelah family aku pun panggil aku huda, sebelah mentua semua panggil nurul...alahaii...jadi sebelum mesyuarat fakulti nie aku kena get ready ngan 1 nama jer baru senang....tapi suka atilah..nurul ke huda ke..dua2 pun nama aku kan..janji ada maksud..lainlah kalau aku suh semua panggil ''missbby.." :)

1 comment:

  1. hah. jd nama aku kan senang. satu nama jerh. bos matsalleh aku pon panggil rai. saper yg panggil raihana tuh nampak sgt org baru. huhu. saper panggil aku nur lagilah aku blacklist tros. kuikuikui.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...