Monday, June 22, 2009

Dah nak Rejab la..

'Rabu ni bagus puasa. Hari pertama bulan Rejab. Tapi tak boleh satu hari je, mesti rabu, khamis dan jumaat. Ganti puasa. Niat qada' dan puasa sunat'..

mcam tulah mak..selalu tak lupa ingatkan anak2..aku tau this wk dah masuk bulan rejab..sekejap je dah nak ramadhan..mmg pun aku lum ganti posa lagi..ikutkan aku pregnant last year leh posa penuh, tapi ada gak yang perlu diganti..i'allah akan diganti...tq mak pasal selalu ingatkan kami..aku pun bukan lah bagus sangat bab2 agama nie..sikit2 taulah, tapi masih lagi memerlukan mak dan abah..


2 comments:

  1. mak pon msg aku gak...

    dalam umah pon die msg aku pasal buan rejab.huhuuhu

    ReplyDelete
  2. tat always mother will do!!:D
    akan dtg buat kat anak2 lak ek ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...