Monday, June 22, 2009

Apa zara buat?















Sekarang zara dah 7 bulan..sekejap ajer rasanya masa berlalu..pejam celik..dah nak setahun pun..gigi pun dah 2 nak tumbuh..nie dah angkat punggung..dah merangkak sikit2..alhamdulillah..masih dalam proses menyesuaikan diri..kalau betul2 dah merangkak nanti mesti penat aku mengejar..so lepas nie aku akan keluarkan semula gate untuk menutup semula dapur..semuanya untuk keselamatan anak..dahlah kat dapur ada mcam2..aku taknak jadi perkara2 buruk..kata orang cegah dulu lebih baik..kadang2 ada gak malasnya atau rasa nak buat sambil lewa..tapi orang selalu kata malang tak berbau..jadi aku nak elak semua tu..lagi pulak aku rasa zara nie pantas je tangan dia..cepat je menggapai semua benda...mak pun selalu pesan 'jauhkan cerek kalau nak masak air..' 'baik mak..'(walaupun hakikatnya aku guna termoflusk-i'allah selamat..)..dan sekarang juga zara dah start makan, setakat nie aku bagi beras soya..tapi dah nak start bagi bubur lak, nengok mcam kebulur jer si zara...mcam tak cukup2 makan..jangan jadi mcam abang dia sudah...














4 comments:

  1. uda,
    klinda dpt nengok perkembangan anak awk melalui alam maya sahaja.

    iskk....

    dlm kandungan
    dilahirkan
    dlm pantang...
    dah senyum ..

    sekarang nie dah merangkak ?

    baguskan ada blog neh . Boleh mengikuti perkembangan and tahu khabar berita walopun kita dok berjauhan.

    Zara memang cute .

    Zarif nampak cam cheeky ngan baju spiderman dia . Hensem lah.

    ReplyDelete
  2. haah..tulah kan..bagusnya ada blog mcam gini..senang..kita sesama tau perkembangan sedara ngn kengkawan..dan mak kita sendirik leh pantau dan tau perkembangan semasa kita..hehehe..

    ReplyDelete
  3. ko tgk turutan gmbr ko kan..nasya merangkak ke belakang...huhhuhu...pastuh nanges plak.

    ReplyDelete
  4. hello yana...nie bukan nasya k..ini zara..Z.A.R.A. hehehe..iyer dia memang meniarap ke belakang..zarif pun mcam tu..aku pun pelik gak..huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...