Friday, June 05, 2009

Kapal terbang

Aku tak tau kenapa lately nie bersungguh2 aku mengikuti kisah kapal terbang airbus A330 yang terhempas bersama 228 penumpangnya..Aku mcam berharap ada yang terselamat walaupun dalam paper kebanyakannya kata tiada yang terselamat dan sangat mustahil memandangkan ianya terhempas dan terjunam di lautan atlantik..mcam2 misteri dan cerita mengenai kapal terbang yang terhempas tu..ada yang kata berkecai kat udara lah, terbelah dua sebelum terjunam lah..whatever, tu semua kuasa Tuhan..Tuhan lebih mengetahui apa yang berlaku.Pihak2 yang terlibat nak siasat pun susah pasal nak cari kotak hitam yang dah tenggelam kat laut atlantik yang dalam tuh ditambah ada jerung lagi..waaa..confirm mayat2 tak jumpa..siannyaaa...cumanya cerita2 mcam nielah yang membuatkan aku bertambah fobia untuk naik kapal terbang..mcamana nak g haji nanti?heheh..first aku naik fligt 2006 masa bercuti kat langkawi..tu pun beria2 si sharul mengajak aku..jadi aku terpaksa menguatkan semangat dan bersikap positif..lagipun bukan jauh sangat..lebih kurang 45 minit jer..nie ntah bila lagi lah aku nak naik flight..aku memang tak suka bab2 kapal terbang atau helikopter terhempas dan sebagainya..dalam masa yang sama aku cuba menyelami detik2 cemas mangsa2 yang terlibat serta perasaan keluarga yang kehilangan orang tersayang...aduii...sedihlaa...

1 comment:

  1. http://njannah85.blogspot.com/


    salam ziarahhhh............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...