Wednesday, June 03, 2009

Aku suka cuti sekolah

Nikmat betul cuti sekolah nie..selalu bangun awal kali nie aku boleh bangun lewat sikit..selalu agak terkejar2, tapi nie mcam rileks lah..selalu bawak keta nie lagi rileks..pasal ada orang yang baik hati nak antar n amik balik kerja..best giler..pastu tak payah pk kain baju berlambak tak basuh pasal ada orang tu gak yang baik hati tolong basuhkan dan tolong sidaikan..bestnyer..tapi yang tak bestnya kain baju yang dah kering berlambak giler atas katil..berpulau2...waaaa..nak nangis aku nak melipat tuh...tapi takper..lipat sikit2...kalau ada jual mesin lipat baju agaknya dah lama aku beli..hehehehe..kalau cuti sekolah nie boleh dilanjutkan sebulan best gak kan..:) zarif pulak cuti sekolah nie kita dah offer tak payah g sekolah boleh teman abah kat umah taknak pulakk..sungguh2 nak g sekolah pasal si zara g sekolah..hmm..suka atilah..yang penting aku happy this school holidays...

3 comments:

  1. uda..

    owh, nikmat yea.... ada orang tolong ghupenya .

    Bagus.. bagus..

    ReplyDelete
  2. ya kak linda..time cuti sek nie lah baru rasa mcam lega sikit...:)

    ReplyDelete
  3. kalau cuti sebulan kan best..
    hehe.

    berangan~~~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...