Sunday, June 21, 2009

Hari Bapa

Selamat Hari Bapa kepada abah, ayah mentua dan juga kepada abang, juga kepada semua lelaki yang bergelar bapa..entry yang agak lambat..tapi perlu juga ditulis..suppose nak buat sambutan ringkas je hari nie, tapi pagi2 waktu sarapan kami dikejutkan dengan berita yang atuk kadir terjatuh kat kg dan diikuti dengan perkara2 yang berlaku seterusnya sehinggalah atuk kadir dibawa ke bp dan admit ke hospital pantai dekat ngan umah mak..at least aku nampak abah lega n happy sikit..happy pasal atuk berjaya dibawa ke bp dan abah takyah berulang alik ke muar..aku cuma harap atuk cepat sembuh..Sambutan hari bapa nie biasanya tak meriah sangat dibandingkan ngan hari ibu, tapi kalau tanpa sambutan pun aku nak cakap yang aku sayangkan abah sangat2..abah jadi sumber inspirasi aku sampai skang..cuma harap abah cekal dan tabah dalam keadaan sekarang..dan perkara paling penting aku cuma berdoa agar abah diberikan kesihatan yang baik..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...