Thursday, June 25, 2009

Optimus Prime punye pasal lah..


Semalam aku cuti..kemas2 umah, antar zara g klinik buat checkup mcam biasa..ptg terus bergegas ke MBO Square 1 pasal nak nonton citer Transformers yang menjadi sebutan2 semua orang..Before that singgah ke umah mak amik yana dulu..ok, kalau nak ikutkan aku nie bukanlah peminat2 citer inggeris..(hahah, tanyalah adik2 aku..) Maksud aku lak, bukan semua citer inggeris aku tak minat, ada gak yang aku minat..cumanya citer2 mcam Lord of The Ring, Star Wars, The Matrix dan jugak mcam Transformers nie mmg bukan kegemaran aku sangatlah..But...after kawin ngan abang...dia adalah peminat movie2 inggeris termasuklah citer yang aku sebut2 tadi tu..so sebelum kawin aku dah dilatih untuk tengok movie2 berkenaan..hahah..ok? contoh mcam citer LOTR yang 1st aku tak tengok..so bila 2nd and 3rdnya aku kena nengok..dalam wayang asiklah tanya abang..pasal tak paham sangat..sama gak mcam citer Star Wars..tapi abang nie penuh kesabaran terangkan kat aku sampai aku paham..dan aku penah gak kena nengok citer The Matrix (yang 2ndnya lah..) aku leh ttdo kat dalam wayang tu..keras aku nak tunggu sampai abis citer tu pasal tak paham..mungkin aku tak genius sangat nak paham citer tuh..Oklah berbalik pada citer Transformers : The Revenge of The Fallen..sangat best..efect memang banyak..rasa sedih, kelakar semua ada..puas hatilah..mcam nak nengok lagi jer..tapi bila dah minit2 terakhir tu, aku tak senang duduk..pasal movie nie 2 1/2 jam tuh..kitaorang nengok dari kul 3ptg abis kat 5.30ptg..jenuh nak balik ke pt raja nak amik budak2 tu..sian diaorang tunggu..huhuhu..nie semua Optimus Prime punye pasal lah..hahaha..


2 comments:

  1. hahahah cerita yg menjadi igauan syahmi siang malam..dok merengek ajak gi wayang :p

    ReplyDelete
  2. g lah nengok kak dayah..memang best.sharul pun nak nengok lagi ahd nie ngan zarif..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...