Wednesday, July 01, 2009

Update

Hampir seminggu tak tulis apa2 kat blog, asik jengah blog orang je..tak sempat nak update atau dalam istilah lain M.A.L.A.S...plus sekarang nie budak2 lepasan SPM baru je mendaftar masuk U so aku mmg agak bz..tambahan lagi aku setiausaha pada Timbalan Dekan (Akademik). Banyak hal ehwal akademik yang perlu aku amik tau, walaupun adakalanya tak paham langsung..tapi sebagai setiausaha yang bijak, aku perlu ambil tau tentang hal2 akademik mahupun perkara2 yang berlaku di dalam fakulti walaupun perkara2 tu langsung takder kaitan ngan aku..Kadang2 segan gak kat bos aku..bila aku bagi surat2 nak mintak ttgn ke atau apa2 untuk tindakan dia, dia akan tanya aku balik benda2 yang berkaitan ngan akademik..aku lak mcam blur ngan selamba leh kata kat dia 'err..tak tau..' @ 'tak pastilah Prof..' ada ke patut? mmg tak patut pun..alasan aku yang logik: dia kan orang akademik, Profesor lagi tu, takkan tak tau (nie cakap dalam hati jer)..hehehe.. so I have to change my attitude..jadik lately nie segala mcam surat2 yang berkaitan ngan akademik aku akan baca betul2 dan berkali2 bagi paham bebetul..at least bila aku mengadap bos, aku da get ready ngan jawapan2 yang agak brilliant..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...