Wednesday, July 01, 2009

Zara lagi?

Yea..zara lagi..kali nie nak cakap pasal keadaan zara bila tdo..ingatkan dapat anak dara nie mungkin tdonya sopan..hihi..TAPI...aduss..rupanya sama jer ngan abang dia..aku n zara tdo sesama kat tilam jer..dah lama aku tak tdo atas katil ngan abang..walaupun sebilik tapi tak sekatil..:) ok..ok..berbalik pada citer zara..kebelakangan nie tdo nya agak melampau..melampau tu bukan apa..dia leh beraksi mcam kat atas nie..sekali dia leh pusing 360 darjah..pastu waktu tgh tdo tu aku leh bangun 3 kali semata2 nak mengangkat si zara yang dah berpusing dan tergolek2 sampai ke ujung kaki aku, sampai dah terhantuk kat bucu katil..pastu siap dah tergolek sampai depan pintu bilik air walaupun aku dah buat penghalang guna segala mcam bantal2 yang ada..yg bagusnya dia tak menangis pun..pergerakan je yang lebih..tapi aku suka..suka pasal aku tdo malam mmg cukup..setakat dia merengek2 nak susu..mmg tak menyusahkan..lagipun aku breastfeed je..so sangat tak menyusahkan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...