Wednesday, July 01, 2009

Dah jadi nenek..

Ok..nielah baby yang zara nengok tadi-Muhammad Idrakee Zaquan..baby zaquan yang merupakan anak saudara zarif dan zara dan juga cucu saudara aku..:) aku dah bergelar nenek lah.baby zaquan nie dilahirkan pada 6 Jun2009..ini adalah anak Lina (anak kakak ipar aku..cucu sulung mentua aku)..kira inilah 1st cicit dalam keluarga mentuaku..berat dia je 3.69kg..pjg kalau tak silap 51cm..anak2 aku pun tak panjang cam tu..hehe..semua comel2 bawah 50cm..takper..janji sihat..:) tapi baby zaquan nie dilahirkan secara operation..baby nie bijak dan cepat tersenyum..sebijik ikut muka ayah dia..suka nengok..So, selamat datang ke alam baru Lina n Zakee...

1 comment:

  1. ckp ngn lina baby dier sgtla comel. so chinese look.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...