Tuesday, July 21, 2009

Ye ke Zarif?







Bila nengok2 gambar lama zarif, rasa nak tergelak pun ada..rasa mcam tak percaya pun ye jugak..zarif ke ni? mcam taknak mengaku anak pun ada gak..bila nengok zarif yang sekarang nie 'sihat' sangat, rasa tak percaya lak nengok dia dulu2..kan aku dah kata zarif bukan gemuk dari kecik..sejak dari tahun lepas bagai dipam2..geram aku..susu botol masih lagi tapi kat umah jerlah..tau lak malu kat taska taknak isap botol..aku tau anak tak elok gemuk2 nanti obesiti..bahaya..aku bukan lah jenis sua semua makanan kat dia..mcam aku penah cakap, kadang2 makan pun aku tak pelawa dia..hahaha..tapi dia pandai berlakon ngan buat muka sedih mcam budak tak penah ngan tak cukup makan seminggu...kadang2 aku ngan sharul nak supper pun sembunyi2 atau tunggu dia tdo dulu..kalau tak, dia pun nak rasa sekali apa yang kitaorang makan..hopefully lah sekolah nanti dia leh kurus..sekarang nie pun aku banyak suh dia jejalan..banyakkan berjalan kat umah..dia takleh malas2..pantang tul aku kalau pas makan baring jer...tapi kalau nak kata dia 'sihat' sebab baka pun yer gak...:)




3 comments:

  1. zarif anorexia mase kecik siotttt!!! huhuhuu

    ReplyDelete
  2. btul3..aku sokong yana, akakakaka

    ReplyDelete
  3. memang pun..kurus giler kan..mmg aneroxia tul lah..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...