Tuesday, July 21, 2009

Serasi Bersama

Jumaat lepas aku kan cuti lagi jaga zara, so nengoklah rancangan wanita hari ini (antara favourite rancangan aku nie), topik hari tu adalah serasi bersama..maksudnya serasikah anda dengan pasangan? aku agak suka lah topik ini, kadang orang kat studio tv3 tu berdebat, aku kat umah pun berdebat gak, debat ngan suami sendiri..serasikah aku ngan suamiku? susah nak kata..hehe..di awal2 dulu, agak tak serasi..tapi sekarang nie konon2 mcam serasi lah..alhamdulillah..ada orang kata kita boleh serasi kalau minat kita serupa dan etc...tapi aku lak tak suka sangat semuanya hampir sama..aku suka ada beza2 sikit..dan hakikatnya mmg berbeza..abang diam, aku bising, abang kaki game, aku lak tak minat game, abang suka gajet2, aku lak tak suka benda alah tu semua, aku suka beli buku, baca majalah hiburan, suka gosip, abang lak kurang gemar gosip, apalagi beli magazine..hahaha..aku suka beg (boleh dikatakan mmg giler beg serta kasut juga..) tapi abang tak macam aku..tapi kitaorang sangat memahami..bila memahami, yang tak serasi leh jadi serasi..bila abang paham minat dan kegilaan aku, maka dia akan layankan apa yang aku suka..tu yang best tu..kadang2 dia buat SURPRISE!! beli majalah ke buku..bestnyeee..jadi kalau abang leh layan aku, maka aku pun begitu juga..walaupun tak minat gajet2 ataupun game2..aku kena buat2 suka dan amik tau..:) dan konon2 nya kami nie juga pasangan yang ala2 ada instinct sama..heheh..kadang2 aku pk nak makan bla..bla.. tup..tup..abang balik belikan makanan yang aku terpikir kan tadi..bestnya..serasikah maksudnya tu?:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...