Wednesday, July 01, 2009

Zarif la pulak..


Diam tak diam, Zarif dah pun 4 tahun lebih..cepatnya masa berlalu..rasa2 mcam baru je pas lahirkan dia..pastukan rasa mcam tak relakan je dia nie membesar..leh gitu? :) mcam gak budak2 lain yang seusia dia, makin besar makin banyak karenah..banyak ragam dan sangat menguji kesabaran..makin jugak gemukkkk..tak suka..tak suka...sebenarnya aku control gak makan dia..cara control: time aku makan aku tak pelawa pun dia..heheh..jahat kan?...taklahh..kadang2 je wat mcm tu..it depends..dan aku jugak..bila takder kerja, suka menyakat..aku kan ibu yang psiko..heheh..kalau tak buat budak nangis memang tak sah..suka aku nengok budak2 nangis merayu2 kat aku..:) jangan ikut mcam aku..tak baik..Zarif lah mangsanya..Tahun depan nak masukkan zarif pra sekolah..tak dapat nak bayangkan zarif nak sekolah..tu belum sekolah betul lagi...mau aku nangis nanti bila dia g sekolah rendah...At the age zarif nie takleh wat perangai bukan2..kena tunjuk perangai yang baik2..takleh bohong2..dia juga sangat kepoh dan suka menyampaikan..so aku n sharul kena pandai cover dan cakap yang bagus2, kalau tidak segala keburukan dan kekurangan akan sampai di rumah orang tuaku..hehehe..

2 comments:

  1. yer aku pon tak caya yg zarif da besar n makin bijakkk.

    ReplyDelete
  2. aku rase aku ni suke dengki zarif smpo die nanges2 sbb aku warisi perangai ko lah kak uda.

    jadik ko xleh nak marah aku okeh kalau aku suke sakat die!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...