Monday, January 11, 2010

Alahai anak-anak..

 
 
 
 

Malam tadi kan ada AJL 24, mmg best lah AJL kali nie..semua performance pun mmg best sangat..paling best aku rasa persembahan selingan time Search tu..mmg best giler!!

TAPI yang aku nak ceritakan nie adalah anak2 aku..
Sila lihat gambar2 di atas..patutnya budak2 tdo lah awal..nak2 lagi zarif tu dahlah sekolah~bolehlah lak nengok tv ngan main keta semua..sakit hati tul..bukan dia main sorang..ngan adiknya pun sama..padahal si zara tu dah 2 kali minum susu, tak gak tdo..huhuhu..
Dahlah zara pompuan main lak keta mainan~lagiler...

Pagi nie zara dah mengamuk sakan bila nak bangun..mesti tak cukup tdo lah..nasib si zarif tak angin, pasal aku dah sound awal2~ibu dah suruh tdo awal, tapi yip taknak kan..kalau yip bangun lewat sok, ibu heret sampai depan pintu bilik air..(kejam tak aku?)

2 comments:

  1. ohh... memang kejam ! hahahaa

    Uda.. budak2 nie kan, lagi kita suruh tido, lagilah banyak alasan .
    Sabor bebanyak .

    Dulu k.linda tutup lampu . gelap gelita .. pastu k.linda yang seram. sbb dah macam toyol , dorang jalan sana-sini tak takut pun...

    ReplyDelete
  2. tulah kak linda~ingat kena main tipu2 ler...agaknya diaorang nengok mak bapak diaorang nie celik mata tu yang dioarng pun sama gak..pasnie jawabnya kena tipu tdo awal ler..pasal kita ngan hubby mmg tak tdo awal, kalau awal sangat pun kul 11 kot..hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...