Saturday, January 30, 2010

Di rumah sahaja

 

  

Ini adalah aktiviti yang dilakukan di hari kemangkatan sultan johor last week..that day kan cuti umum, so that day gak aku sakit, yang kemalasan untuk ke mana2..aku punya sakit tu, bila hubby ajak kuar pun aku rasa mmg ler tak bermaya sangat..teruk betul aku rasa..kalau boleh jalan pun taknak..nak baring je sepanjang masa...kalau boleh biarlah hubby heret je aku..hehehe...so mmg bertepatan sangat ler dengan kemangkatan sultan johor time tuh..
aktiviti hanya di rumah..sepanjang masa berehat sambil berurut..mmg best giler...(yang urut-hubby ler..) syiokk tau...aku rasa 3 hari or 4 hari dia urut aku..baru aku ok...ngada2 k..tu sebab b sayang abang..heheheheh..
so this two kids pun sama gak ler..duduk di rumah sahaja sambil buat ler apa yang patut..main tanah liat tu one of the activity ler..lagipun rasa hepi la bila diaorang dah baik dari sakit kan...zara afina pun dah pandai memain..mulut pun dah bising...tapi asik sebut ayahhh je..bila nak sebut ibu dikk.....? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...