Sunday, January 31, 2010

Happy 5th Birthday Zarif...

 

Entry ini khas untuk anak ibu, Muhammad Zarif..Today, 31 Januari 2010, genap Zarif 5 tahun..sekejap je dah membesar..diam tak diam..mmg pantas masa berlalu..cam tak percaya pun ye gak..
As usual every year akan ada sambutan yang biasanya dibuat kat umah mak..Tetamu jemputan biasanya family mentua dan ipar duai aku ler..tu ler yang biasanya meramaikan majlis..:) but this year lebih meriah pasal mai berkongsi majlis sekali untuk anak dia Nasya yang ke 3 tahun..Actually nasya nyer bday is on 9/2..so semua adik2 balik..mmg meriah ler..ada gak ler member aku yang datang..
Yang penting majlis berjalan dengan lancar dan meriah dengan kadar yang sederhana...
Masak? tak masak pun..hehehe..kater saja, pasal taknak memenatkan badan..
So, i just wish zarif akan terus membesar dengan sihat yer (sihat bukan gemuk tau..), pastu jadik anak yang dengar kata, rajin, dan i'allah mampu menjaga aku n hubby bila dah tua nanti..mudah2an....
Gambar2 akan di upload kemudian ok.....
So this tq goes to mummy n daddy yang bagi buat majlis kat umah, buatkan cheese tart yang sedap, buatkan sate buah, buatkan puding.. mai&family coz sponsor for all the helium balloons, pinggan mangkuk colourful dan apa saja yang berkaitan dengan budak2 kecik, rai&yana pasal tolong kemas2,wan tolong amik gambar dan tq juga pada tetamu yang sudi datang..tq  n tq again..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...