Monday, January 25, 2010

Should I say thanks to fb?

Zaman sekarang nie mmg zaman ledakan IT..aku pun tak terkecuali..rasanya kita perlu tau perkembangan teknologi it di zaman ini, walaupun aku tak ler terer mana..setakat so n so je, but at least boleh ler..:)
Lagi dengan ledakan era fb sejak kebelakangan nie..ada orang suka fb, ada orang tak suka fb..tak kisahlah kan..masing2 ada hak dan citarasa sendiri..tapi mcam tajuk aku kat atas should i say tq to fb..maybe..aku rasa patut kot..
Pasal aku mungkin adalah salah seorang manusia yang telah terputus hubungan dengan kengkawan lama since zaman sekolah dulu plus zaman universiti..so bila ada fb, rasa teruja pasal dapat contact balik..dapat tau perkembangan terkini masing..dapat nengok muka masing2..tak kisahlah diaorang kerja apa, lebih bagus dari aku ker, tak kerja ke, i don't mind as long as ikatan yang dah terputus tu kembali terjalin..
Paling aku suka ikatan persahabatan dengan member2 kat Kolej Chermai, N9 (masa time aku belajar yang tak lulus tu..) pun dah terjalin semula..
tak tau nak kata apa..mmg suka sangat ler dapat berkumpul semula...at least kalau bukan reunion di alam realiti, kat alam maya pun layan je lah...
so tq to fb..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...