Friday, January 22, 2010

Apa ada dalam beg saya?

 
 
 

Nie namanya entry takder kerja, saja nak selongkar apa ada dalam beg tangan saya..kdg2 aku main sumbat je segala benda dalam beg tangan nie, malas nak kemas2, sekali bila bongkar mcam2 ada..tapi kali nie mcam tersusun sikit ler pasal aku dah organize..
Nengok dalam beg aku ada purse, ada beg hitam ngan beg makeup comel..dalam beg makeup tu ada bedak muka comel silkygirl je, lip gloss, lipstick,floss, one drop perfume, spray mulut ngan pil perancang...hehehe..konon2 bawak pil perancang nie supaya aku selalu ingat untuk makan kat opis, tapi hampeh gak..makan main2..
Beg hitam tu ala2 beg gajet la kononnya..dalam tu ada pen itam 3 batang, cermin yang cantik, pendrive, ngan memory card reader, gunting ngan gula2 halls..semua benda2 nie sangat penting pada aku..Gunting tu satu keperluan pasalnya aku kan suka shoping2 beli barang terutama baju budak2, jadik aku tak tahan kalau ada tag2 harga tuh..so aku nie jenis manusia tak sabar, jadi terus je nak gunting tag harga tuh..tu pasal gunting satu keperluan, lagipun ia boleh merangkap sebagai senjata..
Tapi aku rasa still ada barang yang kurang kat sini, apa tuh? Tisu..tisu tu penting pada perempuan..bila takder rasa lain mcam jer..
tapi kan bila aku nak balik kg ke, atau jenjalan aku guna beg lain, pasal bila nak kuar bawak budak kecik nie banyak lak yang aku sumbat, contohnya wet tissue, botol susu ler, pampers lagi, vicks ler, ngan mcam2 ler..tu pasal aku suka beg besar dari beg kecik... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...