Tuesday, January 19, 2010

Happiness means......

Apakah maksud happiness @ bahagia pada korang? lain orang lain pendapat kan..secara jujur kalau tanya kat aku, jawapannya bila ada duit, aku bahagia..tak kisahlah orang nak kata apa..tapi jujurnya hidup dalam zaman sekarang nie, mmg zaman duit, zaman yang memerlukan duit..serba serbi duit, cari duit semata2 untuk kesenangan dan kesempurnaan hidup..tak kisahlah orang kata kau nak jadi hamba duit ker..hakikatnya mmg begitu..


TAPI aku tau bukan semua boleh dibeli dengan duit..hakikatnya aku mmg tak rasa bahagia bila zarif ngan zara sakit..yelah, aku tau mana ada orang bahagia kan bila anak2 sakit..tu hakikat..bila duit ada, itu satu bonus untuk dapatkan treatment yang terbaik..itu usaha kita..dalam masa yang sama kita kena gak berdoa dan tawakal kepada TUHAN..TUHAN juga yang menentukan segalanya..Mcamana bagus pun rawatan yang diberi tapi kita tak boleh tolak kekuasaan TUHAN..


Aku cuma berharap dan selalu berdoa supaya anak2 sentiasa sihat..dalam masa yang sama tak putus berdoa pada Tuhan..Hanya Tuhan yang mengetahui segalanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...