Monday, March 22, 2010

Adoii..sakit ler..

Sakit ler...sakit naper? 
Ptg nie tadi, aku rebuslah makaroni, konon2 nak buat makaroni goreng..masak simple jek..so kena rebus dulu kan..so bila dah mendidih, aku dah tutup api, aku pun angkatlah periuk tu nak tapis kan makaroni tuhh..aku yang bijak nie cuma guna 1 towel jer angkat periuk tu..apa lagii..aku pegang tak balance so cam terlepas sikit tapi nasib baik aku leh control so air  panas tu terlepas kat tangan aku n terkena kat jari hantu n jari manis tangan kanan nieee..sakitttt lorrr...air panas tu tengah mendidih tu...huhuhu..


Sakit n pedihnya sampai sekarang nie terasa lagi..tapi takperlah baru berapa % sakit je nie..yang penting biar aku yang kena bukan zarif or zara..sometimes terpikir lah kan, camanalah kalau budak2 kecik yang melecur kena air panas ker, melecur terbakar kan..kita yang dah besar nie pun terasa2 pedihnya lagi apalagi budak2 kannn...


Cuma aku buat kesimpulan tadi ~ mungkin Tuhan suruh aku sembahyang asar..pasal masa aku masak2 tadi aku lum sembahyang lagi..tu yang Tuhan bagi sign tuh..ingatkan aku..tu baru panas sikit..lum panas api neraka lagi...huhuu..~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...