Thursday, March 11, 2010

Korang ada bantal busuk x?




Nie bukan nak cerita pasal zarif..tapi nak cerita pasal bantal busuk..hehehehe.
Korang ada bantal busuk x? Aku mmg mengaku aku ada bantal busuk TAPI dululah..sekarang dah takder.
Aku n bantal busuk mmg susah nak dipisahkan..serius tau..

Yang zarif pegang tu bantal busuk aku lah tu..dari kecik sampailah ke hari esoknya nak nikah still aku ada bantal busuk..:) bukanlah bantal busuk aku tu dari kecik sampai ke besar sama je..maksudnya dah bertukar banyak kali ler..
And dah kawin pun aku ada bantal busuk..mmg busuk tul perangai aku kan..TAPI nasib ler hubby sangat2 memahami..bayangkan sampai kalau nak g jusco ke g mana ke bantal busuk tu perlu dibawa sekali..(tapi dalam keta jelah kan..), nak g bercuti pun aku hangkut sekali, kalau beg tak muat, aku paksa muat2kan gak.

Pastu aku rasa addict aku pada bantal busuk tu dah teruk sangat..tak taulah apa yang aku suka sangat..so last 2 years aku memaksa diri untuk buang bantal tu..hubby cam terkejut lah kan naper aku buang, pasal aku n bantal busuk tu cam susah nak dipisahkan..
Tapi untuk kebaikan lah kan..sangat perlu..karang anak2 aku melekat ngan bantal busuk sampai besar payah gak kan..
So far alhamdulillah dua2 anak aku takder lak yang melekat ngan bantal busuk ke apa ke..mak dia je yang terlebih..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...