Saturday, March 20, 2010

Apa yang aku fikir?

Claim bos 1 belum siap-ada 3 lagi nak buat
Filing bos 1 lum buat lagi, bos 2 punyer lagi banyak since dari bulan 8 tahun lepas
Aku ada hutang 2@3 mesyuarat lagi ngan bos 2
Belum book keta universiti untuk bos 2 gi perak next friday-sempat ker?
Ada surat dalam email aku lum print untuk bos 1 ttgn..
Surat panggil penceramah untuk ketua jabatan ..... lum siap lagi
Aku ngan si .....lum bertegur lagi, dah nak masuk 2 minggu dah
Ada 2 kain ela terperok je kat umah mak, lum hantar2 lagi kat tailor...bila lah time nya tu
Nak gunting rambut ke tak  ek? dah cam serabai jer aku rasa
Zara pun sama, nak gunting rambut ke tak ek?
Nanti nak belikan zarif kasut jogging apa ek? tapi tunggu gaji ler
Time gaji nanti nak amik half day ke tak ek? banyak benda nak uruskann...
Bila nak jahit tag nama zarif kat baju sekolah dia nie? ada 3 tag tu..hantar kedai je lah kan
Bila aku nak lipat kain2 kat umah nie..banyak tu..mampu ke lipat sikit2 waktu dah keja nanti?
Zarif dah siap kerja sekolah tak ek? tapi rasanya dah kot, aritu aku check dia dah settle...
Isnin nanti nak buat bekal apa ek untuk yip?
Aku asik termimpi2 je benda alah **** rasa2 boleh dapat tak? huhuhuhu
Book hotel kat perlis untuk yana konvo - settle
Book hotel kat kedah, 5/4 lum lagi-jap2 lagilah aku buat
Book tiket flight pun sudah-tinggal nak amik je
Book hotel untuk bos aku pun sudah-kat perak nanti
Nak kena amik baju2 kat dobi before isnin

Apa lagi ek? apa lagi nak fikir niee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...