Tuesday, March 30, 2010

Happy ler..

Hari nie aku rasa hepi..pasal aku dapat CPU baru tapi yang dah terpakai punye..tapi tak kisahlah kan, CPU sementara sebelum set PC aku ni bertukar kepada yang lebih baru..Set PC yang aku pakai sekarang nie dah leh campak kat sungai batu pahat pun..


Apa taknya, asal pukul 4 ptg je mesti ter off..bengang giler aku..pastu aku akan on semula, aku akan try sampai 3 kali jer..habis 3 kali kalau ter off gak, so sorry lah aku nak hidupkan lagi kan..Lebih menghuru harakan hidup, waktu nak buat2 kerja-kerja emergency, time tu lah pc nya termati lah..bosan gilerr..hidup leh jadik stress tau..pastu lak bos asik masuk 2,3 kali tanya dah siap kerja lum...nak kacau orang lain punyer pc cam tak best..mmg bengang tahap gaban..Pasal tu lah, tiap hari aku hangkut netbook aku nie..buat backup lah kononnya..


So, bila dah dapat CPU baru yang terpakai nie, rasa gumbira dan hati rasa tenang..nie kalau bos nak bagi kerja apa pun, aku rela buat..pasal dah lah laju pastu tak rosak..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...