Wednesday, March 24, 2010

Biar kita tolong ibu..



Hasil lipatan baju..:)

Aku tak dera anak ok..mmg banyak sangat baju2 yang tak berlipat..seharian duduk umah hari ni aku mmg penat giler..niat di hati mmg nak lipat baju..TAPI niat aje..pastu hampeh..
So, baru jap tadi nie beria lah aku amik selonggok baju2 zarif  yang tak berlipat lagi..niat yang murni mmg nak lipat lah kan..pastu dah duduk depan tv n then ngan aku yang sakit perut coz 1st day period..apa jadik? Jadiknya cam gambar2 kat atas lah nie..
Zarif  yang berhati mulia tu tolong lipatkan baju2 dia sendiri..hehehe..aku tak suruh pun..but aku terharu...:):) at least dia boleh gak diharap..hehehe..bila dia suruh ayah dia lipat baju.."sori yip, abah mmg tak boleh lipat baju.."
Hakikat yang aku kena terima, mmg hubby gagal bab lipat baju nie...tapi tak kisahlah kan..
Walaupun senget benget zarif lipat, tapi aku suka..hasil tangan dari sorang budak lelaki yang umurnya 5 tahun..what do u expect? it's great!! haha..

4 comments:

  1. pandai nya zarif lipat baju!
    terharu tok zu tengok .
    macam tok tip masa kecik dulu ,dah kena basuh kain,sidai kain,siang ikan lagi.mudah2an zarif jadi anak yang soleh !

    ReplyDelete
  2. hehehehe..sejuk hati kak uda..tu bukan berlakon tau mak..tu mmg betul2..sharul yang snap gambar..

    ReplyDelete
  3. dulu abah buat kjr masa kecik2 sbb adik beradik ramai....err yg nih aper kes? agaga

    ReplyDelete
  4. nie pasal dia anak yang baik..tolong ibu dia..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...