Tuesday, March 30, 2010

Celoteh apa saja

Salam..

Pasnie aku nak mulakan setiap karangan citer aku ngan perkataan salam..ok..lebih manis dan lebih tertib..nie kalau tak cam nak terjah jer, cam rancangan terjah kat tv3 tu..:)

Sometimes kan aku rasa, blog nie aku rasa banyak dipenuhi ngan gambar anak2 aku..tapi lagi best kot, pasal tuan punya diri mmg tak suka expose..aku mmg enggak suka bergambar..tak taulah naper..rasa cam tak elok je muka kat gambar tu..tapi kalau dah terpaksa bergambar maka kena lah maniskan muka..:)

So, layankan dulu gambar zara nie..asik2 zara je kan..iyer..aku sedar..bukan nak anaktirikan zarif..tapi dia mmg payah tul nak bergambar..pastu asik nak cepat je bila nak bergambar, maklumlah dah besar..;)


 

oklah aku selitkan sekeping gambar zarif nie..-


see, dia takmau pandang pun kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...