Sunday, February 14, 2010

Haram tau...

 

Hari nie kan 14 Februari 
Chinese New Year = Valentine..

semalam kan berbual la ngan hubby sesambil selak suratkhabar...
bla..bla..bla....bla....tup..tup..termasuk lah topik valentine..

maka hubby pun berkata sambil bertazkirah..
"ha, takleh sambut valentine nie..haram tau tak.."

aku yang tengah baca paper nie berkerut2 lah..

"so? apa masalahnya?"

"takderlah nak ingatkan jer..hukumnya HARAM...
takut nanti kang awak tanya2 saya 
takder ke hadiah untuk valentine nie?"

"ermm?"
apakah maksud statement abang tu??

takder maknanya lah abangg..

takder nya nak sambut2...

kalau aku dah tau hukumnya HARAM, takkanlah aku sibuk nak sambut ngan nak mintak hadiah..lagipun takyah tunggu valentine...
kalau aku rasa nak hadiah, aku mintak jer..boleh ke cam gitu?
itupun lum tentu dapat kan..heheheh

Lagipun hari2 aku berkasih sayang sesambil bercakarannn..ngehh..ngeh..ngeh...:) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...