Tuesday, February 02, 2010

Zara dah besar

Usia Zara dah nak masuk 1 tahun 3 bulan..so apakah perkembangan anak dara aku sorang nie?
Ermm...zara adalah seorang budak pompuan yang ganas sikit (suka pukul & ketuk orang sesuka hati), moody, tak boleh kalah dengan abang dia, suka berebut barang dengan abang dia gak, suka kucing, tak suka makan ubat..

 

Alhamdulillah kesihatan dia makin ok..tapi budak kecik kan, selalu lah kena bersedia if anything happen..pengalaman lalu aku jadikan sempadan dan pengajaran..apa2 pun aku mesti kena alert tak kiralah penyakit dia tu berisiko rendah atau tinggi..jangan leka dan terus bawak ke hospital..
Betul kata orang~salah satu ubat untuk hilangkan stress adalah budak kecik..bila nengok keletah zara di usia ini buat aku rasa tak sabar nak balik umah..kerja banyak pun boleh rasa terubat..tambah lagi bila dia dah pandai mintak susu (dia tak cakap, tapi dia tunjuk je nak botol susu..), berlari sana sini, bila dia ketawa semua tu buat aku rasa bahagia tak terkata...:)
Lagilah dia budak pompuan, time shopping adalah time yang paling best..hehehe..serasa2 sapa ada anak pompuan mungkin perasaan dia sama kot ngan aku..

Ok, agak2 kan zara nie muka sapa ek? abah dia ke? ibu dia ker?


 

 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...