Tuesday, February 09, 2010

Swinging mood...


Yer, 2 hari nie mood agak lari sikit..tak tau naper ek? tapi aku still boleh berfikir mengikut kewarasan akal..bukan mengikut emosi..
Aku tak kisah saja..(itulah aku..)..kalau orang lain nak baca blog nie aku tak kisah..aku ok jer..lagipun bukan aku sorang yang ada blog kan..ramai orang pun ada..masing2 suka menulis nak luahkan apa yang patut kan..so do I..
Cuma kan..gambar2 dalam blog nie semuanya personal punyer...so kalau dah kata personal tu kenalah mintak izin dulu kan..
Tanya dulu..terus terang kata..aku mmg tak suka bergambar, that's y takderlah gambar personal sorang2 dalam nie..mmg aku tak suka..semuanya mesti ada anak, kalau takder anak, ngan hubby, kalau tak ngan adik2 ke, ngan sesapa lah..tak kisah..
so agak terganggu sikit bila nengok gambar kat blog orang amik mcam tu jer...walaupun untuk urusan kerja..tak mintak banyak..mintak izin jer...
so itu jerlah..lagipun aku nie bukan jenis nak marah2..cuma terganggu je....lagipun aku paham, once dah terjebak dalam dunia it nie, kita kena face up all the risk..dunia internet ni kan tanpa sempadan...
Kalau boleh kita respect each other ok...So, i try to be relax n think more positive...:)

6 comments:

  1. eh.. awak kenal ke orang yang copy gambar awak tuh ?

    Memang kurang sopan !

    ReplyDelete
  2. perghh..ada org copy gambo ke..over tul dorg nie :(

    ReplyDelete
  3. ala..sebenarnya untuk urusan kerja jer..staf sini gak..cuma rasa tak best sikit..lagik best kalau tanya dulu dan dapat keizinan kita kan, walaupun gambar tu sopan jer..hihihi..

    ReplyDelete
  4. kak dayah~yer..gambar yang sopan je untuk urusan kerja..kita kan tak kisah orang terjumpa add blog kita..dunia internet kan tanpa sempadan..cuma tulah..kalau nak gambar just mintak izin kan..memula ingat nak private kan blog tapi cam tak best pasal menyusahkan kita nak invite orang2 tertentu lak..

    ReplyDelete
  5. ko letak watermark lahh...so that diorg copy pun adalah tak cantik

    ReplyDelete
  6. tulah,...yelah nanti aku letak watermark lah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...