Thursday, February 11, 2010

Kisah di hujung minggu lalu..

Hujung minggu lalu, takde plan apa2 KECUALI plan gunting rambut saja...gunting rambut aku dan budak2 jer..
Dan tempat aku gunting rambut nie sama jer dari zaman sekolah dulu..dan aku rasa cina gunting rambut tu mcam tak tua2 lak..sama je muka dari dulu sampai sekarang, dan rambut dia pun takder uban2 pun..hahahahah..(mcam lah aku nak menilik rambut dia kan..)
So, sebelum cina tu bercuti raya cina marilah kita pergi menggunting rambut dulu..aku nyer fesyen dari dulu sampai lah sekarang nie sama jer..takder beza pun..malas nak fikir..yang penting mesti pendek pasal hubby tak suka aku rambut panjang.. kenapa?? pasal dia suka berimaginasi yang bukan2..lain orang lain citarasa ek..plus aku sendiri yang suka berambut pendek sejak abah penah kata muka aku selekeh je bila bela rambut panjang..(dan aku sangat bersetuju dengan statement abah tu..:)) 

Dan yang best sekali, aku tak yah nak pangku zara bila dia nak gunting rambut pasal cina tu dah suh dia duduk sendiri..hehehe..cam tak caya jer...


 
  

Bila zara dah start gerak2 je..cina tuh terus sound..'adik duduk diam..duduk diam...nengok mak tu..nengok mak..' maka aku ngan zarif pun memulakan aksi yang bukan2 nak menarik perhatian zara..dah terasa cam badut pun yer gak..hehehe..

3 comments:

  1. ala cutenya zara....klu sarah..kena gunting smbil kena dukung..dia takut tgk cina kat rengit tu rambut kaler2 hahahahahahhahahahahh...

    ReplyDelete
  2. hehehe..tulah kita pun tak sangka lak zara leh duduk baik jer..setakat gerak2 sikit adalah..:)

    ReplyDelete
  3. eh kedai tu mmg faveret keturunan atuk peah kan..haha :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...