Thursday, April 08, 2010

Bukan hari nie mak, dah sebulan yang lepas...

Salam,
Hari ni aku amik half day..saja..nak rehatkan minda seketika..so aku ikut my hubby g bandar jap..g makan2..g balik umah mak n mak mentua..
Bila jumpa mak mentua aku, dia tanya~"hari nie bday nurul eh?"
"ha?, taklah mak..bukan hari nie...hari nie 8/4..bday nurul 8/3..dah sebulan lepas mak.."
"takde makan2 ke?".....
Untuk pengetahuan semua lah..family sebelah mak mentua aku nie, diaorang mmg jenis meraikan bday semua ahli keluarga..bukanlah buat majlis besar2an..tapi setakat makan2 or minum2 petang je..
So, last year aku buat majlis ala2 meriah kat umah mak mentua aku..but this year aku keep silent  je..shhhh...
Kenapa aku tak mau buat? pasal bday aku this year jatuh hari isnin-hari bekerja pastu lak, rasa cam takder mood nak buat apa2...hehehe..
Bila mak tanya takder makan2 ke..aku cuma jawab takder...:) 
Sorry yer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...