Thursday, April 08, 2010

Kaftan a.k.a. baju kelawar


Salam,

Hari tu member aku ada jual baju-baju dari kelantan termasuklah baju kaftan @ istilah lain baju kelawar eh..ada untuk mak budak, untuk budak2 pun ada..baju sutera pun ada..mmg best lah..:) orang pompuan kan mmg pantang bab2 jual2 nie semua kan..
So aku nie pun amik lah selai batik sutera plus baju kelawar tu..heheh..mmg lawak eh..aku nie tak penah setakat inilah pakai baju kelawar tu..nielah 1st time membeli..tu pun masih kat almari lagik..lum pakai secara rasmi lagi..baru je test aritu..senyum simpul je my hubby ngan si zarif ngk aku pakai baju kelawar tu..tak kisahlah kan..:)

Pastu kan, disebabkan aku nengok comel2 je baju kelawar untuk bebudak kecik nie, so aku pun hangkutlah satu..almaklum jelah dah ada sorang budak pompuan cimonet kat umah tu..saiz yang aku amik nie dah mmg paling kecik dah..bila sarung kat dia, still besar lagik..nengok jelah gambar2 kat atas tu..aku yang excited giler nak testkan dia ngan baju tu..last2 agaknya dia pun rimas dah..
Bila aku nengok2 zara pakai baju ni dah terbayang lak mcam rupa dia ni;

Macam master yoda..:) jangan nengok rupa yoda nie..tapi nengok fizikal yoda yang kecik n pendek, pastu pakai baju ala2 jubah nie..hehe..

3 comments:

  1. zara cute nya pakai baju kelawar !
    nti bawa balik,biar mak jahit bawah nya tu,nampak la kaki tu !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...