Thursday, April 01, 2010

Jangan fikir bukan-bukan..


Salam..
Kan semalam aku kata aku penat..so tenaga dah takder..jadik hari nie aku beli air kacip fatimah nie..favourite aku nieh..nak2 lagi bagi sejuk betul kat dalam fridge..layaannn..
Tapi kan, aku beli air nie hari nie hari khamis..Air kacip fatimah, beli hari khamis, cuaca mendung ngan sejuk2 ngan dingin nie, aku really need tenaga..
So ada tak orang fikir yang bukan2?
Masa kat ofis lama dulu, member2 laki mmg pantang..kadang2 bila aku excited citer yang aku suka air kacip fatimah nak tenaga, start lah diaorang fikir bukan2..padahal aku tak fikir apa2 pun..:)

So, jangan fikir bukan2 lah..aku mmg betul2 nak tenaga nie..hehe.

2 comments:

  1. hahahhah uda...kita suke yg orang kampung punya...perl ni kureng sikit...kita pun suruh asben kita belikan...2 tin lagi hahahha...

    yeah really need energy rite now bukan kerana malm jumaat tp sbb keje kat umah tak pnah abis :(

    ReplyDelete
  2. yang orang kampung punye sedap ke? kita mmg suka pearl nie..kalau sejuk2 lagi bestt..:) lain orang lain citarasa kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...