Thursday, April 08, 2010

Tuan dia tok tip..tau tak?


Salam,
Nie gambar pokok bunga abah..gambar nie aku amik last week time mak abah g perlis..selalunya abah rajin siram pokok bunga dia..jadik bila abah takde, kebetulan pulak hujan turun hampir tiap hari..jadik tak payahlah siram kan..so dalam pada nengok2 pokok2 abah tu, aku terpandang lah pokok yang satu nie..
Kesian lak, pasal dah senget2 gitu..mungkin terberat ke apa ke kan..so aku tanyalah zarif kan.."naper pokok nie senget kan?"
Zarif jawab-"tau tak, pokok nie dia nak minum..dia nak tuan dia bagi dia minum..tuan dia tu tok tip..tau tak?.."
hmmmm..terdiam aku..ye yip...mmg tuan dia tok tip..:)
Kalau nak harapkan aku, mmg hampehlah..hihi..

2 comments:

  1. pandai ajer si zarip ni menjawabbbbbbb.hahahaha

    ReplyDelete
  2. tulah pasal..kalau dia menjawab tu rasa cam nak cubit2 je mulut dia tuh..mcam terlebih sudahh..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...