Monday, April 26, 2010

SWEET N SOUR VACATION




Salam,

Nie adalah pra cerita travel kitaorang weekend arituh..gambar aku letak nie dulu..ada banyak lagi tapi semua campur2 hasil dari kamera hp abah, iphone rai juga hp aku yang tak seberapa..so kualitinyer jangan dipertikaikan..yang pastinya tak sama cam dslr hehehe...aku bawak kamera tp memory card tertinggal..cam hampeh..

So why tajuk aku sweet n sour? cam masak ikan lak ek..sweet sour..ni nak kata vacation pun takleh gak..pasal g ari sabtu n balik ahad..tak lama..so boleh kata very short trip kot..;) - this short trip adalah khas untuk rai yang bakal bekerja kat tpt baru (ala2 nak tenangkan fikiran lerr..)

Aku malas nak citer panjang2, so i just want to make it short n simple, g sana mmg seronok, tapi sour nya bila purse aku HILANGGGG...JUGA DUIT RM300 LEBIH LESAPPPP!!!.......................
Nak tau citer lanjuttt? tunggu lah aku sambung next entry k...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...