Wednesday, April 21, 2010

Hari Setiausaha...

Salam,

Tak pasti samada korang tau atau tak bulan April adalah bulan untuk meraikan para setiausaha..hoye!..hoye! Macam-mcam aktiviti dibuat sempena meraikan hari setiausaha nie..
Kalau perasan ler, bulan2 nie sibuk lah artis tu n artis nie bergabung tenaga berkongsi pentas nak menghiburkan para secretary ngan bos masing2..mmg best lah kan..kalau aku tak jadi setiausaha nie sumpah aku pun tak tau ada hari special untuk setiausaha..

Kalau kat tpt kerja aku nie, mmg adalah diwujudkan persatuan setiausaha..So every year mmg ada majlis lah..before2 this majlis jemput bos sekali..tapi kannn, aku mmg giler segan kalau datang ngan bos tau..nasib baiklah majlis sebelum nie bos tak penah ikut..haha..kalau boleh mmg taknak dia ikut pun..pastu before majlis diadakan, persatuan nie mmg akan mintak donation dari bos..tu bab yang aku mmg lemah..padahal bukan aku yang kuarkan duit..tapi aku mmg lemah nak mintak donation dari bos..rasa cam segannyaa..kalau boleh nak je nyorokkan surat mintak duit tu..last 2 week aku dapat surat tu...hati cam berbelah bagi taknak bagi bos, tapii...bagi jelah kann..(belum bagi dah pikir yang bukan2..)..maklumlah kan aku ada 2 bos..kalau dapat 20rm pun dah kira baik dahh..sekali tuhhh..bos no.1 bagi jumlah yang agak memberangsangkann..RMxxx. bos no.2 bagi RMxx. oklah..jumlah yang tak jauh beza sangat tapi sangat mengujakan aku..:) - THANK YOU BOS!
This year, persatuan nak buat majlis kat one of the hotel di Batu Pahat yang bertemakan GLAM NITE...hahahaha..what to wear?? still dont have any idea lerr..n lum pasti lagi nak datang or tidak??? dahlah majlisnya malam kan..hmm..nengok lah..kang kalau tak g, kata tak support persatuan lak, pastu sayang lak RM bos aku yang didermakan tuhhh...

Susah ke jadi secretary@PA@setiausaha@pembantu peribadi? Banyak sangat ke kerja? Senang ke layan perangai bos?
Next entry ok....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...