Saturday, April 10, 2010

'Ibu, kita tak sengaja lah...'


Salam,

Hari nie aku jadik mem besar..hehe..my hubby g sekolah, aku dok kat umah layan budak2..buat kerja sikit2, nak masak, nanti ada kenduri akikah anak member lak, makan nasi beriani..so tak payah lah masak..:)

Zarif budak yang dah boleh diharap untuk meringankan segala kerja2 aku..so pas puas dioarng mandi kolam (kat bilik air je)..aku mintak tolong dia vacuum..bila dah terlebih rajin nie, dia nak mengalihkan meja nak vacuum, taknak angkat dulu vase kat meja tuh..maka bersepailah ke lantaii..ala bukan beso pun vase tu, comel je..beli kat IKEA pun..punyelah cuak ngan takutnya dia.."kita nak vacuum kat bawah meja tu, nak alihkan meja..kita tak sengaja lah ibu.."

Rilekslah..aku tak marah pun..pasal dia dah rajin nak vacuum kan..bila dia nengok aku amik gambar lagilah dia bising.."nie mesti nak tunjuk kat abah kan..tu pasal amik gambar.."
"Eh, taklah..abah takkan marah lah, tu pasu ibu..bukan abah punyer...dah g sambung vacuum...." but before that aku dah bersihkan lah segala kaca2 tu..takut kang diorang terpijak..problem lak kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...