Monday, April 19, 2010

It's not really a hard decision...

Salam,

Yes..i just made a final decision..It's enough..Not really a hard decision but i have made it and it a must decision..why there?

It's ours..Never mind..The priority is Zarif..I want him to have a good education and that's why we must move there..There's a lot benefit to stay there..BUT, not this year maybe end of next year..

A good wife? Menurut perintah suami? apa2 pun boleh..i always believe 'Rezeki tu ada..Tuhan itu Maha Adil..' 

Never n ever dia tak pernah memaksa..langsung tidak..tapi aku rasa atas dasar tanggungjawab dia sebagai anak lelaki..he must n he should...i won't him to regret..
Privacy...? Never mind lah...
Hidup ini ibarat putaran roda..sekejap kat atas, sekejap lagi kat bawah..aku tak tau aku kat mana...aku cuma usaha...juga merancang TAPI Tuhan juga menentukan...never mind...


One day, keadaan akan berubah jugak..Tak pernah aku mintak mcam gini..nobody knows..but i believe semua ni ada hikmahnya..hikmah yang tersembunyi...

Kalau aku rasa susah, mungkin ada orang lain yang kata hidup mereka tak sesenang aku...so GOD KNOWS everything.....

~jangan pening2 baca..ini adalah luahan hati secara tulus dan ikhlas~
 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...