Tuesday, April 13, 2010

Thank you Tok Tip...


Salam,

Thank you tok tip..:) Zarif yang senyum n sengihnya lebar sampai ke telinga last weekend..Suka lah dia dapat basikal..abah kata basikal yang ada sekarang dah tak sesuai ngan dia..badan dia lagi besar dari basikal tuh..

So, dah ada basikal ni, harap zarif dengar cakap tok tip..jangan lawan2 tau...kalau tok tip mintak tolong, kena tolong...
Nie basikal nye pun dah dibawak pulang ke pt raja..asiklah nak kuar jer..
takper..aku paham sangat perasaan budak yang baru dapat benda baru..nak2 lagi dapat basikal..kalau boleh nak tdo sebelah basikal tu..
Aku dulu dapat basikal jenis  BMX baya2 zarif la..masa tu dok kat qrts hospital permai jb..punyelah suka..aku round satu qrts tu..dahlah dengan ada roda kecik kat belakang tu..bunyi bising aku buat tak kisah pun..orang nak marah pun aku tak peduli.. budak lagi kan masa tuh..yang tau rasa happy sangatt..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...