Tuesday, May 18, 2010

Apa perasaannya?

Salam,

Balik dari kerja petang tadi, mrhubby tanya aku-"Apa perasaan b kalau b tengah kerja and then b dapat hadiah bunga kat office?"
Erm...perasaan eh? "firstly..malu kot..suka dapat bunga tapi malu la.."
Pastu aku cakap kat mrhubby-"kenapa? awak nak buat surprise kat saya ke? kalau nak buat surprise jangan hantar kat tempat kerja yer..saya tak romantik..if u want to make a surprise just do it between us..tak payahlah bagi orang2 lain nampak..hehehehe.."

Yer..macam aku penah tulis dalam entry sebelum2 nie..aku memang tak romantik..so tak perlulah buat surprise begitu rupa kat aku..
kalau nak buat jugak, biarlah aku n mrhubby je yang tau..contohnya kalau dia nak amik aku balik dari kerja-aku nak masuk keta, tup2 ada bunga ke kat dalam keta or ada bungkusan hadiah ke kat tpt duduk..haaa..kan surprise gak..kann...aku lebih suka yang ala2 low profile gitu..
Tapi bagi pompuan2 yang suka di'surprise'kan ala2 meriah gitu, suka hati lah kan..masing2 kan ada perasaan yang berbeza2...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...