Wednesday, May 26, 2010

Mesti amik..mesti amik..

Salam,

Almost a week tak sempat nak update apa2 kat sini..huhu. Masa yang sangat terhad. Right now pun badan aku dah rasa mcam dihenyak2 ngan dipenyek2..hehehe..dahlah cuaca kembali panas, so rasa sangat ler tak selesa..
Plus, aku mmg tak amik sebarang supplement, sangat lah tak bagus kan..Bila badan dah tired, automatik minda pun jadik lemah..satu2nya pil yang aku makan sekarang hanyalah pil perancang saja..(tu pun makan main2, tapi sekarang dah takmain2 lagi..)
Rasanya mak n abah pun dah puas suruh amik supplement, bukan taknak, jugak bukan tak suka, cuma malas jer..
Pasnie nampaknya kena betul2 amik supplement la..kat umah nie ada vitamin jugak ada primerose, tapi tulah sindrom M tu..kalau boleh nak mrhubby yang pegi amikkan ubat2 tu n hulurkan secawan air..mmg pemalas betul kan..
Tapi kan dalam malas2 n letih tu, habis sebakul kain baju aku lipat semalam..hehe, ntah kuasa mana yang datang bagi tenaga kat aku..
Mak yang baca entry ni-jangan risau yer..i'm ok..biasalah letih2 tu.. i'll take the supplement after this..:) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...