Sunday, May 23, 2010

Takder beli apa lah..biasa2 je..

Salam,

Dari hari tu si yip nak sangat bagi cikgu2 hadiah kan, tapi tak terbagi2 coz aku tak sempat nak kemana2..and aku pun tak tau nak bagi apa..
So, g jb semalam tu sempat lah buy this things..yang penting ingatan kan..kalau cikgu yip tanya nak buat apa dengan ni, yip cakap cikgu boleh simpan makeup (mcamlah cikgu dia makeup ek..), hp ke or apa2 je lah kan..Cikgu2 yang dia nak bagi nie bukan cikgu sekolah tadika dia..tapi pengasuh2 dia yer..


Pastu siap nak kad lagi lak tu..aku beli je kad thank you yang sekali banyak dalam peket kat memory lane..pastu nak sampul hadiah lagi..oh..sorilah ek..camana aku nak sampul beg lembik2 nie..so hari nie aku beli sampul surat je, letak satu2 dalam sampul surat..ok gak kan..:)

Pastu masa g jusco jap semalam, ala bukan nak beli apa pun..jenjalan je..tapi mata dah tak tahan nengok kasut2 (padahal kat bp boleh sangat beli..bukannya takder jual pun..) last2 amik gak lah kasut@wedges nie..boleh la gantikan sandal buruk kerja aku..kira murahlah after sale 50%..belanja secara berhemah yer..:)


Kan aku kata, murahan je kasut nie..hehehe..tapi takper, janji leh pakai ngan selesa..kan..pasnie nampak lah aku tinggi sikit..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...