Monday, May 03, 2010

Yana-sila baca

'Jangan buat (salah taip kot, mungkin buang..) anak dan mak kucing. aku nak. tunggu aku balek. tngu je kejap ari sabtu ni aku balek. tngu tau!!'

Pagi ni aku bangun tido, aku perasan sms cam kat atas dari yana (adik bongsu aku)..ermm..nie mesti dia baca entry aku yang pasal buang kucing tuh..

Yana, kalau kau balik cuti dekat 2 bulan tuh, kau nak jaga ke kucing2 aku tuh? apa maksud tunggu kau balik?
Adakah aku perlu membawa 3 ekor anak kucing beserta emak kucing tu ke umah mak di batu pahat? atau kau nak jaga semua kucing2 tu kat umah aku? 
Kau ingat dari pt raja ke bp dekat? dekat 20 minit ok...mana aku nak letak kucing2 tuh? kat bonet belakang keta aku? biarkan dia merayap2 dan mengiau2 dalam gelap? Kalau semua tu terkencing or terberak dalam keta aku camana?
Aku takder sangkar....Pastu kalau kat umah mak tu, sanggup ke kau nak jaga? time abah nak g kerja pepagi-sanggup ke kau nak bangun pagi2 terjenguk2 bawah keta abah kot kucing2 tu memain bawah keta ke, duduk dalam enjin keta abah ke?
So sila kau fikir bebaik ok....:)

2 comments:

  1. yer don wori.sabtu tuh aku balek dgn wan so kitorang amek kucing dan mak kucing.aku kan kaya sekarang so bia aku beli sangkar murahan.muahaha.yer cuti 2bulan ni bia aku jaga.kesian mak kucing dan anak dia.

    ReplyDelete
  2. hahaha..bagus2...baguss....tapi anak kucing dah tinggal 2 dah..ntah mana sekor lagi si comot tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...