Wednesday, May 26, 2010

Jeles

Salam, 

Last week kan aku dapat tau member baik aku masa kat UITM dulu sambung belajar degree...aduhhh...dahlah dia tengah pregnant anak kedua sekarang..Tak tergambar perasaan aku..masa mula2 dapat tau dia sambung belajar, satu je perkataan yang terlintas..JELES@CEMBURU...

Mau tak jeles? Jauhhhh kat sudut hati kecik aku nie memang teringin nak sambung belajar lagik..Serasa2 kalau ikut kemampuan sampai Master pun aku boleh..aku tau kebolehan aku..tapi tuhlah..ntah tak tau apa nak cakap..nak belajar pun nak ada modal kan..huhu..kalau kat tempat keja sekarang nie ada kos yang sesuai mmg aku dah sambung dah..untungnya member aku tu pasal dia kat KL, so senang dia ulang alik ke Shah Alam..kat sini paling dekat pun Segamat (yang mungkin ada kos sesuai)..Tapi kan, kalau nak sambung belajar tu, hendak seribu daya, tak nak seribu dalih..doa2 je lah kalau ada rezeki untuk aku untuk sambung belajar..Lagi pulak aku kat fakulti kan, nengok semua staf2 sibuk mohon nak sambung belajar, jeles giler..ada yang sama baya ngan aku dah bergelar Dr (PhD)..jeles lorr..tapi tu rezeki n bahagian masing2 kan..

Aku memang NEKAD nak anak2 aku belajar sungguh2..jangan jadik mcm aku..aku nak diaorang BERJAYA untuk kehidupan yang lebih baik..aku nak jadik mcm abah-selagi boleh berkorban untuk kejayaan anak2, aku sanggup buat apa saja, i'allah..

2 comments:

  1. awak ambil lah PTK.
    bolih juga ada peluanh kenaikan pangkat kan !
    hendak seribu daya,di mana ada kemahuan,di situ ada jalan.
    teruskan usaha tu.
    rezeki ada di mana mana.yang penting ada cita cita.

    ReplyDelete
  2. tau..mmg boleh amik PTK..nengoklah mak, doakan jelah yang baik2 ok..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...