Sunday, May 30, 2010

Entry layan mata sebelum tdo

Salam,

Sebenarnya aku tgh takder kerja nie, kids dah tdo (penat sangat kot g tasik n main ptg tadi), mrhubby pun sama gak..cuma aku je, still tak ngantuk lagi..so nak gak tulis something before aku tdo..tetiba pandang hp aku nie, nak lah citer hp jap..walaupun hp aku biasa2 jer...hp nie je aku pakai;

Nokia 6300

Bukan nak citer pasal apa pun..masing2 kan ada citarasa n kesukaan masing2..hp aku pun tak canggih mana pun..biasa2 saja..cumanya aku sangat pentingkan keypad..hahaha..lawak kan..orang kalau nak beli mesti nengok function dulu kan..tapi aku keypad dulu..(agaknya dah nama secretary kot..), apa2 hal keypad 1st..kalau keypad ok, then baru nengok function, kalau keypad best tapi function tak best pun lum tentu aku beli..huhu..
but this phone aku dah guna dekat 3 years kot..masih lagi setia walaupun dalam tempoh setahun or 2 tahun nie penah tukar hp lain, but tak berkenan..entah lah ek..tak taulah akan datang..lagi lak zaman serba canggih nie, kebanyakannya guna smartphone..ada hati gak nak pakai, tapi memikirkan betapa smart sangat phone tu, tangguhlah niat tu dulu...banyak lagi benda penting nak fikir..plus hp nie dah banyak sangat berjasa..yang penting aku senang nak taip sms n send msg terutama pada bos2 (feedback kena cepat lorr..)
-aku ada gak HTC PDA yang mrhubby hadiahkan time aku bersalinkan zara, konon2 senang nak buat schedule boss la plus nak wifi n internet lagi kan, sometimes je aku guna coz i'm more interested with this 6300..:)

oklah zara dah start nangis, n mata dah ngantuk...tata...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...