Saturday, May 29, 2010

Last-last tukar ni je...



Salam,

Bestnya minggu nie cuti 3 hari..tak g mana pun, duduk umah masak2 n today is saturday, going to bp mall jap..duduk bp kan takder tpt yang best selain bp mall tu lah kononnya..but aku g sana for the main purpose, nak ke carlo rino konon2 nak cari something yang boleh tukar ngan voucher aku yang dapat 70rm time beli beg bulan 1 arituh. Voucher tu expired bulan jun nie..memula ingat nak tukar ngan kasut yang murah2 lah, tapi tau jelah dah kalau carlo rino takder nya murah-murah..plus takder pulak kasut yang aku berkenan..pastu mrhubby kata g lah carik something selain dari kasut..nak beli wallet mcam boring lak, lagipun wallet aku semuanya ok2 lagi..jadiknya nengok punyer nengok, belek punya belek, last2 aku amik je benda kat atas tu or namanya makeup case (mcamlah aku nie makeup sangat ek)..tapi bolehlah, setelah ditolak ngan harga card member, aku cuma tambah sikit jer..oklah..bolehlah buat isi2 lipstik, perfume ke, lotion ke, bedak muka ke..oklah kan..kira berbaloi lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...