Saturday, May 22, 2010

Layan saja

Salam,

Jom layan gambar;
11 MEI 2010:
PERTANDINGAN BOLING ANJURAN KELAB BILIK GURU SEKOLAH MRHUBBY..

benci nengok muka berkilat..huhu

suasana kat pacific bowl bp mall

go strike sayang!

zara penyokong setia abah..


12 MEI 2010:
MAKAN-MAKAN KAT THE CHICKEN RICE SHOP BP MALL SEMPENA HARI IBU


wan snap picture

my lil sis with mummy

yana lak snap picture

Event pertama main boling tu, sekolah mrhubby yang buat..full semua lane kat pusat boling tu sekolah dia book..nasib aku tak main (family leh main kalau nak..)..ingatkan sikit je datang, rupanya hampir semua datang termasuk pengetua..tapi aku pun bukan dok kat situ sepanjang masa..aku on off..tu pun aku ajak yana yang baru je sampai dari kl teman aku that day..tapi g tak lama..mrhubby ngan yip je stay sampai abis..aku, yana n zara pastu balik umah pasal si zara dah rimas2 bagai dah kat situ..

Event kedua lak, makan2 ngan family kat the chicken rice shop bp mall jugak..of course nasi ayam mak masak lagi sedap..tapi niatnya hari ibu tu kan takmau ada yang masak2..so keluarlah beramai2 makan bersama2...:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...