Saturday, June 12, 2010

Bila mula cuti sekolah



Salam,

Cuti sekolah dah nak masuk minggu ke-2 dah nie..so mcm biasalah, kat umah nie aku rasa cam dah serabut sangat..tiba2 rasa cam semak sangat pandangan mata. Semua yang aku nengok serba tak kena..
Ada 1 malam last week, aku dah tak tahan sangat, tiba2 rajin lak kemas stor,ntah tenaga mana datang, buat semua tu after balik kerja..so, aku punggah mainan2 zarif n zara, mintak yip buat saringan..mana yang dah tak elok, boleh la buang, mana yang ok, boleh guna lagi..Pastu, yang beg2 plastik hitam semua tu adalah baju2 aku, mrhubby, yip n zara yang dah kecik..biasanya baju2 aku or mrhubby g hantar kat asrama anak yatim, yang lain2 tu aku antar kat kg kakak ipar aku..boleh lah kakak ipar aku agih2kan pada budak2 kecik kat area kg dia..nak tunggu aku dapat anak lagi, not now lah..hehehe..tu pun tak tau mungkinkah ada yang ketiga atau dua saja....
Sebenarnya ada lagik benda2 yang tak berguna n takpakai, tapi buat step by step ok..kalau nak tau, hadiah2 kawin aku pun ada lagik..tak tau mana nak letak....huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...